Messengers

Status
Not open for further replies.

James

Est. Contributor
Role
Diaper Lover, Babyfur
I thought maybe if you had a instant messenger of any kind like yahoo, msn, aim, icq you could post it here so we could all keep in contact on and off the forums.

Mine is:
[Email / MSN name removed for protection]

Last edited by a moderator:

Squigma

Est. Contributor
Role
Babyfur
There's a space for you to put your IM address in your profile. That way you can just look in someones profile (or they can look in yours) and get it. I don't think it's a particularly awesome idea to post your email address in a public forum.

Peachy

Banned
Role
Adult Baby, Diaper Lover, Carer
Please follow Jake's advice - store your MSN address in your profile: Go to "User CP" in the upper left corner of your screen, then click on "edit profile" and put your MSN name in the field provided.
That's a lot safer than posting your MSN name and email address in the public forum! Everyone can see it - spam bots and perverts just as much as honorable users. So in order to protect you from perverted requests for webcam conversations that include removal of clothing, I have removed your plan text email. Please leave your MSN name in your profile only...for your own safety!

Peachy

Moo

ADISC Admin
Staff
Role
Private
Yup. You really should post your instant messenger details only in your profiles. That way, you have more control over who sees them.

F

FullMetal

Guest
What Jack said, useless thread.
You honestly do not have to word things like that. Thank you.

Oh ok. I am sorry :(
And don't be, it was an honest mistake. It take a bit of time to get used to the way of the forum. Anyway, even if, there are IM mechanisms here on the site. Including IRC and Flashchat. Both tons of fun if you would like to speak to a bunch of people from the site instead of one (or even one given the PM window.)

FullMetal

Vladimir

Est. Contributor
Role
Private
FM said:
You honestly do not have to word things like that. Thank you.
I'm afraid my English grammar isn't developed enough to understand sentences such as this one. But I don't see what's wrong with my post.

Thallis

Est. Contributor
Role
Diaper Lover, Babyfur, Sissy
I'm afraid my English grammar isn't developed enough to understand sentences such as this one. But I don't see what's wrong with my post.
He says that the way you formed it, it's rude.

Vladimir

Est. Contributor
Role
Private
I figured.

What should I have said? I can't think of any way to phrase "This thread is useless" indirectly.

Role
Private
Perhaps he means it came across as a bit "harsh" or uncalled for.

I personally don't see any problem with what you've posted.

Charlie

Est. Contributor
Role
Adult Baby, Diaper Lover, Sissy, Carer, Other
It seems harsh because "useless" carries negative connotations with it.

This thread IS useless. It has no use because it's unnecessary. But calling this thread "useless" sounds like it's an insult if perceived in a certain way.

So don't worry about it DarkSunDS... People just need to remember to try to interpret posts in a positive way, and to not jump to conclusions, espically when the poster's first language isn't English.

Vladimir

Est. Contributor
Role
Private
A useless post is still better than a useless thread. XP
Lock this thread before it turns into a flame war.

Well, sorry for my post's lack of content, but if you want, I can make a whole page in Microsoft Word right now, it'll be ready in about half an hour, most likely. In French, that is.

EDIT: There you go, I hope you can speak French decently, but it was fun either way. Unfortunately though, I'm better at this when it comes to arguing with someone who speaks French, and when I have inspiration, and it's not the case here, so it's probably one of my worst letters. :/
Lump Rare Haze said:
James,

Immédiatement après avoir aperçu le nom du topic que vous avez créé dans le forum dont nous faisons partie, ADISC, mon cerveau a établi une connection avec cette option disponible dans le panneau de configuration d'utilisateur, ou User CP. Cette option, que je vais appeler Messenger dans cette lettre, vous permet aisément d'entrer vos coordonnées de clavardage, notamment pour MSN Messenger, Yahoo! Messenger, AIM, et Skype. Une autre option que vous pouvez trouver avec un peu de bon sens et quelques minutes de recherche, au plus, se nomme Privacy. Elle vous permet d'établir qui, dans les visiteurs de notre forum, a le droit de lire votre profil. Vous pouvez marquer votre Privacy comme publique, visible par n'importe quel visiteur, privée, visible par des membres du forum seulement, ou amis seulement, qui bloque tout accès à votre profil, excluant les membres se trouvant sur votre liste d'amis. En prenant ces arguments en considération, je peut très facilement considérer ce topic comme inutile. Pourquoi, me demandez-vous? Tout simplement parce que vous pouvez entrer vos addresses email ou coordonnées de clavardage directement dans votre profil. De plus, si vous voulez être contacté en bonus par des hommes de plus de cinquante ans, vous n'avez qu'à marquer votre Privacy comme publique. Ainsi, vous serez contacté plus que jamais. Mieux encore! Marquez votre âge dans votre profil à moins de douze ans. Bon nombre de personnes agées vous contacteront pour vous donner des conseils, parler de la vie, de votre location, de sexe, de rencontres... En prime, si vous voulez être contacté par des membres de sexe féminin, vous avez deux choix. Vous pouvez trouver une photographie sur Internet d'un bel homme, bien musclé et à la mode, pour mettre dans votre image personnelle; ou vous pouvez tout simplement prétendre être une femme, pour que d'autres représentantes femmelles s'approchent de vous plus facilement. Finalement, James, vous rendez-vous compte de l'impact que votre topic a eu sur bon nombre de membres? Vous rendez-vous compte de la simplicité des gestes que je vous ai proposés dans le paragraphe précédent? Si vous avez une question, un commentaire ou une suggestion à formuler, veuillez m'envoyer un message à [email protected]. J'espère que cette lettre vous servira de leçon, et veuillez m'excuser pour le peu d'explications que je vous ai formulées, mais je suis présentement en vacances, et je ne tiens pas à écrire une si longue lettre pour un simple topic sur Internet.

Veuillez agréer l'expression de mes sentiments distingués,
Lump Rare Haze.

Last edited:
Status
Not open for further replies.