• Note: ADISC does NOT allow personal ads. This includes "looking for ____" or "anyone in ____" type introduction posts. To write a good introduction, focus on explaining who you are, NOT what you are looking for. The goal should be to help other people get to know you a bit.

Bonjour de Suisse

dhb150

Contributor
Messages
3
Role
  1. Diaper Lover
  2. Diaperfur
Hello everyone,

I've been addicted to sofas and plastic raincoats (or other similar materials) and harnesses since I was little.

It was only via the internet that I discovered that I was not alone in the world.
 
Welcome to the group!
 
Bonjour bienvenue à ADISC dhb150 I also love plastic pants over my nappies, but my only 'harnesses' are the virtual ones, from life obligations common to us all, (work, family, etc..).

Since joining this wonderful site community, I feel far less lonely in this crazy world.

As for a little about me, I am a submissive asexual, feminine male, in my mid 60s living in Newcastle NSW Australia.
For all of my living memory I have always had a love of wearing dresses and using nappies, along with a very strong desire to have been born a girl.

Some of my interests are: science, astronomy, space exploration, history, archeology, volcanism, geology and geography.

Have fun dhb150.
 
Happy2BeInNappies2 said:
Bonjour bienvenue à ADISC dhb150 J'aime aussi les pantalons en plastique par-dessus mes couches, mais mes seuls 'harnais' sont les virtuels, issus des obligations de la vie qui nous sont communes à tous, (travail, famille, etc..).

Depuis que j'ai rejoint cette merveilleuse communauté de sites, je me sens beaucoup moins seule dans ce monde fou.

En ce qui concerne un peu de moi, je suis un homme asexué et féminin soumis, au milieu de la soixantaine, vivant à Newcastle NSW Australie.
De toute ma mémoire vivante, j'ai toujours aimé porter des robes et utiliser des couches, ainsi qu'un très fort désir d'être née fille.

Certains de mes intérêts sont : la science, l'astronomie, l'exploration spatiale, l'histoire, l'archéologie, le volcanisme, la géologie et la géographie.

Amusez-vous dhb150.
Merci pour votre présentation.
Mes interets sont les transports publics plus particulièrement les portes automatiques. Mais également la musique.
 
  • Like
Reactions: Happy2BeInNappies2
Back
Top