Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Hi-ya!

  1. #1
    Shytoddler

    Default Hi-ya!

    well first of all, Hello my name is Joshua, (phew* finally decided to get some courage to post on here. lol)

    Some of my interest and hobbies are playing baseball, soccer, and playing video games; i also like building computers and doing some graphics design. I'm currently in HS, but also taking some college classes, going to Major in Mathematics. Yes, , i know ewww!!! I'm just weird like that, but i've always loved math. lol. But anyways, i hope to make new friends here and just get the chance to be part of this community.

  2. #2
    LilpawsGHuskypup

    Default

    Hello Joshua, welcome to Adisc.
    Yay for video games, nay for math! Never been good at it.

    Hope you'll have a good time here!

    Cheers!

  3. #3
    Shytoddler

    Default

    Haha, yeah not that ppl seem to share my enthusiasm for math. Haha, but thanks for the welcome.

  4. #4
    Olivia

    Default

    Welcome Josh first off ewww Math I struggle a lot in there (geometry is hard and I just started) secondly nice to see you're a gamer what do you play? and any mmos?

  5. #5

    Default

    Hi! thanks for posting and intro! Baseball and Math FTW!!

  6. #6
    Shytoddler

    Default



    Quote Originally Posted by Yoh View Post
    Welcome Josh first off ewww Math I struggle a lot in there (geometry is hard and I just started) secondly nice to see you're a gamer what do you play? and any mmos?
    no, dont play any mmos, just stick to fps like the call of duty series or l4d



    Hi! thanks for posting and intro! Baseball and Math FTW!!
    yeah, greendaytbfreak, definately!!

  7. #7

    Default

    Hey Shytoddler, Welcome to ADISC. Good to see your not as shy as your user name would have us believe =P and i don't think its weird to like math.. i like engineering, has a lot of math involved haha.. anyways hope you enjoy our community and become a great part of it!

  8. #8

    Default



    Quote Originally Posted by Shytoddler View Post
    going to Major in Mathematics.


    Quote Originally Posted by Shytoddler View Post
    Mathematics.


    Quote Originally Posted by Shytoddler View Post
    Mathematics.


    Quote Originally Posted by Shytoddler View Post
    Mathematics.
    Math Five! So I'd guess you're taking AP calc BC? or are you beyond that and taking multivariable?

  9. #9
    Shytoddler

    Default



    Quote Originally Posted by HypnoToad View Post
    Math Five! So I'd guess you're taking AP calc BC? or are you beyond that and taking multivariable?
    I started multivariable this year.



    i don't think its weird to like math.. i like engineering, has a lot of math involved haha..
    yeah squishytushy, i think that's what i'm going to study upon entering college, i've been interested in engineering since i was younger. Thanks for the welcome.

  10. #10

    Default



    Quote Originally Posted by Shytoddler View Post
    I'm just weird like that, but I've always loved math.
    I'm a firm believer that on a diaper site one should not have to count himself weird for something as common as Math.

    However, I would say that you have a real problem if you think math loves you back.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
ADISC.org - the Adult Baby / Diaper Lover / Incontinence Support Community.
ADISC.org is designed to be viewed in Firefox, with a resolution of at least 1280 x 1024.