Search results

  1. Death Angel

    Reactions when watching a diaper commercial, around others and alone.

    when i around people i dont care of the ad. or i walk away then peak to watch it alone im just staring at the tv watching it
  2. Death Angel

    Where do you change your diaper?

    most of the time on my bed or on the floor in my room or in the bathroom.
  3. Death Angel

    what are the odds lol

    ok this is sad tho but our family dog just gotten ran over like 30 min. ago :sad::sad::sad: and I'm very sad but my mom is sad the most. she told me to put up all of Bella's (the dog) stuff. so i was getting all her stuff out of the closit,then i found 11 Sure Care shields great ugh. but tell...
  4. Death Angel

    I told my Grandparents...

    congrats man but watch your back they might tell your perents about whats happening to you. agein congrats
  5. Death Angel

    Thinking about geting diapers

    hey don't weary you will fine the diaper thats prefect for you.:o:D:laugh:. And also the cashiers and every one else don't care what your doing, I mean theres a lot of resons that your buying diapers. For example, they could be for your grand parents,or your younger brother and/or sister. Just...
  6. Death Angel

    Adisc Mock Vote

    i would vote 4 McCain cuz he can make REAL change 4 this country but sadly im 15 lol
  7. Death Angel

    Goodnights with waistband more absorbent?

    The new version is way better than the old one
  8. Death Angel

    Tapes

    Hey Guys, Sorry I havent been on for a few weeks. you know life and stuff. So some peopleput tapes and patches on there diapers . I do and im a Sonic fan.:sonic::sonic::sonic: Heres My Tapes and Patches Sonic http://i336.photobucket.com/albums/n339/TailsTheDiaperLover/sonicsig.jpg...
  9. Death Angel

    Has anybody ever been cought wearing diapers?

    i havent been caught wearing them but i be caught whit them or in my room :cool:
  10. Death Angel

    Goodnites Improved now with waistband

    i like the guys desings cuz look cool on me lol :rolleyes:
  11. Death Angel

    Goodnites Improved now with waistband

    Well I bought the improved Goodnite yesterday and there way better than Underjams Cuz they don’t rip like Underjams nd the bigger too. :thumbsup: :cool:
  12. Death Angel

    Are wallgeens Good

    ok thanks
  13. Death Angel

    Are wallgeens Good

    on the skall 1-10 how good are wallgreen's diapers. how good do they hold on wettness, how comfortable r they, and how good r there price. pls vote and tell me why. TY.
  14. Death Angel

    Went to a diaperware party!

    :eek::eek::eek: lucky
  15. Death Angel

    Gah **********

    And thats why i dont order from the inter net, man i feel sry for you dude
  16. Death Angel

    Goodnites Improved now with waistband

    i like Good nites there beter than the Under jams
  17. Death Angel

    McCain - Palin

    I think the Republans are going to win, no dout
  18. Death Angel

    how do i get noticed in public?

    aww thats sucks , just act cool ok man
  19. Death Angel

    Epic Fail!!!

    or roll them up :D
  20. Death Angel

    I did it! I did it! :D

    :2thumbsup::2thumbsup::2thumbsup:
Top