Search results

  1. turtleie

    tips and trick for wetting?

    Sorry to say, but if diapers are a sexual thing, there is no way out of getting *stiff*.
  2. turtleie

    Best deal on diapers ever!

    Its called 99 cent only. I don't know if its a california only store, but I think it might be. They had medium, large and extra large, and 12 come in a pack
  3. turtleie

    The best pull-up

    I agree with everybody else, drynites/goodnites deserve more than a 1! lol
  4. turtleie

    Who wears diapers 24/7

    I want to.... but I don't have enough money to do so
  5. turtleie

    Best deal on diapers ever!

    So I walked into the 99 cent store and found that they had a lot (and I mean A LOT) of packs of tena pull up diapers. I was so excited! So, I bought a pack to test them out, and they are amazing! Best part: They only cost $1.08. :smile1: I'm going back and buying like 10 packs of them in the...
  6. turtleie

    I got smacked on the diaper today

    Thanks for sharing this, it made me lol.
  7. turtleie

    Getting pee out of a mattress?

    I got some pet stain remover stuff (similar to resolve, but a cheaper knock-off). It seemed to work well for getting the smell out, but not so much the stain. Baking soda is next on my list.
  8. turtleie

    Getting pee out of a mattress?

    Well thanks for the replies everybody. I'm gonna go ahead and try the pet stain remover stuff, and if that doesn't work, I'll just get a new one.
  9. turtleie

    We Need To Talk About Kevin

    Sounds like a movie I would enjoy. I'm definitely going to see it when it hits here in the US.
  10. turtleie

    Goodnites to sleep...

    This may sound kinda weird, but just like with everything else in life, practice makes perfect. You just gotta keep practicing, and eventually your body will respond. BUt remember, you are trying to make your body do something it wasn't trained to do. It just takes time.
  11. turtleie

    Diaper at breakfast

    I honestly don't think there's a better feeling in the world to me than waking up in a wet diaper, and putting on some shorts and wearing it for a while or if nobody's home just wearing for about an hour or so. It feels AMAZING! lol
  12. turtleie

    Dad found my diapers :(

    I'm sorry :( I've been through the whole drug sex crazed insane accusation phase with my family. Not fun at all. Just know that even through all of the B.S. they still love you. And yes, it may be so embarrassing that it may feel like the end of the world, but it isn't. It WILL get better...
  13. turtleie

    Got my Fabines!

    They sound awesome! I'm a sucker for thin diapers. I'm gonna have to try these out. P.s. great video. :)
  14. turtleie

    Getting pee out of a mattress?

    Okay, not sure if this is in the wrong section, and I apologize if it is. Anyways, I stopped wetting the bed for about 2 months, and decided I could safely take off my mattress protector and sleep unprotected. Big mistake. Anyways, one thing led to another, and my bed got soaked. I was just...
  15. turtleie

    Spontaneous withdrawl?

    Ahhh, the good 'ol binge and purge cycle. I think just about everybody here as experienced it as some point. Here's and article about it: http://www.adisc.org/forum/content/193-binge-purge-cycle.html
  16. turtleie

    Who likes it cold?

    I hate the cold! Anything below 80 and I think I'm freezing to death lol.
  17. turtleie

    Do you think boys can...

    Carrying a man-purse! I love having a bag with all my stuff in it
  18. turtleie

    Modifying Goodnights

    The only thing I can suggest is before putting them on stretching them out. That usually works for me, and I'm about the same size as you.
  19. turtleie

    I want one sooooo bad!! I'm loving your Apple collection idea haha

    I want one sooooo bad!! I'm loving your Apple collection idea haha
  20. turtleie

    Addictive personality?

    I have an extreme addictive personality...... And yes, I at times would say that I'm addicted to diapers, among other things....
Top