• Note: ADISC does NOT allow personal ads. This includes "looking for ____" or "anyone in ____" type introduction posts. To write a good introduction, focus on explaining who you are, NOT what you are looking for. The goal should be to help other people get to know you a bit.

Hello, salut

Status
Not open for further replies.

bast22

Contributor
Messages
1
Role
  1. Adult Baby
  2. Diaper Lover
  3. Little
Hi I am 20M little and I always had hide my ab side and didnt participate in this community. Recently, I want to live my life without any regret and I am more proactive to becoming my self. I am better in french if you want to hit me up but i dont promise i will respond because anxiety sucks.
 
  • Like
Reactions: BobbiSueEllen and Deleted member 63979
Hello friend,
Nice to hear that you want to live your life without regrets, been the same for me.
N'hésite pas si tu veux parler :)
Good night
 
  • Like
Reactions: BobbiSueEllen
Welcome and enjoy
 
  • Like
Reactions: BobbiSueEllen
Bonjour et bienvenue!
 
  • Like
Reactions: BobbiSueEllen
Bienvenue Bas22 à ADISC! Je suis moi-même d'origine Français, mais je ne parle malheureusement pas Français bien. (Vous pouvez remercier Google translate pour cet article) Mais bon, merci de vous joindre et en ce qui concerne votre commentaire sur le fait de vouloir « être soi-même », je pense que c'est une très bonne chose et ce que l'on devrait faire. Dans la vraie vie, vous ne devineriez jamais mon côté ABDL, mais ici sur ADISC, je suis capable d'être vraiment qui je suis et c'est bien de faire partie d'une communauté qui comprend et où vous pouvez vous sentir accepté pour être qui vous êtes. J'espère que vous trouverez beaucoup d'amis ici ainsi qu'une meilleure compréhension de l'intérêt de l'ABDL pour les couches. Il n'y a pas d'autre site comme ADISC et c'est un endroit sûr où nous pouvons être nous-mêmes et soutenir les autres dans le même intérêt. Encore une fois, merci de vous joindre à nous, et j'offre un grand accueil occidental des montagnes Rocheuses, aux États-Unis.
 
  • Like
Reactions: Antibody82
bast22 said:
Hi I am 20M little and I always had hide my ab side and didnt participate in this community. Recently, I want to live my life without any regret and I am more proactive to becoming my self. I am better in french if you want to hit me up but i dont promise i will respond because anxiety sucks.
Hello, welcome from the UK 🇬🇧, have fun
 
  • Like
Reactions: BobbiSueEllen
Mon dieu! That's a lot of French.

Welcome.
 
  • Like
Reactions: BobbiSueEllen and Antibody82
ADISC is a great place. Bienvenue chez nous.
 
  • Like
Reactions: BobbiSueEllen
Status
Not open for further replies.
Back
Top