Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: I have just realized the amazingness of a warm diaper

  1. #1

    Default I have just realized the amazingness of a warm diaper

    So yeah. I've finally managed to feel cozy and warm in a diaper.

    Before, when I would pee, if always ended up feeling clammy and cold.

    Now it actually feels cozy and warm.

    I LOVE IT

  2. #2

    Default

    What?! You're not going to share the recipe? That's like saying, "Lima beans normally disgust me, but now they taste great!!" and leaving it at that.

  3. #3

    Default

    Lol. If you insist.

    Either wet standing up or sitting down, preferably flooding the diaper all at once.

    If standing up, sit down after doing so.

    The diaper should be warm as the pee absorbs.

    Enjoy

  4. #4
    soggyboy

    Default

    It's a lovely feeling while it's warm. Once it gets cold and clammy not so much. But then changing from a cold, soggy diaper into a fresh one feels even better.
    The circle of life.....

  5. #5

    Default

    Of course, heavy diapers with lots of sap don't really get cold and clammy. They stay warm from the insulation.

  6. #6

  7. #7

    Default

    Hmmmmm hard to get a cold clammy one here. Maybe if I pull it down wet and then try to put it back on.

  8. #8

    Default

    Yip I agree it's a great feeling tho it's also nice to get changed into a fresh diaper again

  9. #9
    WearingClouds

    Default

    For me I find that Abenas tend to get cold quickly. I just have to keep wetting them to keep the warmth ^__^

    Tenas stay warm for me a bit longer, and also goodnites.

  10. #10
    soggyboy

    Default

    I gotta stop judging using Depends as a benchmark. Lol.

Similar Threads

  1. I just realized something
    By babykumar in forum Adult Babies & Littles
    Replies: 15
    Last Post: 05-Oct-2010, 19:48
  2. I just realized...
    By Error404 in forum Off-topic
    Replies: 34
    Last Post: 20-Jul-2010, 13:47
  3. I realized something last weekend...
    By Jeffy in forum Babyfur / Diaperfur
    Replies: 14
    Last Post: 04-Dec-2009, 23:56
  4. I just realized...
    By timmahtherebel in forum Off-topic
    Replies: 3
    Last Post: 27-Feb-2009, 06:17

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
ADISC.org - the Adult Baby / Diaper Lover / Incontinence Support Community.
ADISC.org is designed to be viewed in Firefox, with a resolution of at least 1280 x 1024.