Results 1 to 3 of 3

Thread: Diaper lover

Default Diaper lover

Bonjour,

Depuis l'âge de 12 ans j'aime porter des couches. Au début en cachette de mes parents, et depuis chaques soir depuis que je suis adulte. Cela me semble trés naturel aujourd'hui et je n'ai plus de gène.

Rough Translation (Google Translate)

Hello,

Since the age of 12 I like to wear diapers. Early in secret from my parents, and since EVERY night since I'm an adult. It seems very natural today and I have no gene.

Last edited by Lobie; 13-Nov-2012 at 00:02. Reason: Not in English

Quote Originally Posted by ycouche View Post
    *snip*
    Hey there ycouche!

Welcome to ADISC.

I wanted to let you know that ADISC.org is an English speaking website. Please post in English. It is okay if your English isn't very good, but you can always use Google Translate if you are unsure of how something translates into English.

So, what are some of your hobbies? What do you enjoy doing in your spare time

Rough Translation (Google Translate):

Hé là ycouche!

Bienvenue sur ADISC.

Je voulais que vous sachiez que ADISC.org est un site anglophone. S'il vous plaît envoyer en anglais. Il est correct si votre anglais n'est pas très bon, mais vous pouvez toujours utiliser Google Translate si vous n'êtes pas sûr de la façon dont quelque chose se traduit en anglais.

Alors, quels sont certains de vos passe-temps? Qu'est-ce que vous aimez faire dans votre temps libre
    - Lobie

Welcome to ADISC! *hugs* I hope you enjoy your stay here. I know I have. Since I got here I have learned so much. ^-^ I hope we can talk some time.
    Rough French translation:
    Bienvenue à ADISC ! Espoir du *hugs* I vous appréciez votre sejour ici. Je sais que j'ai. Depuis que je m'ai obtenu ici ont appris tellement. Espoir du ^-^ I nous pouvons parler une certaine heure.